COVID 19

Η Hellas EAP στην πρώτη γραμμή της μάχης για την αναχαίτηση των ψυχικών επιπτώσεων από την ραγδαία εξάπλωση του Covid19.

Μέσω της 24ωρης Τηλεφωνικής Γραμμής Υποστήριξης και των Συνεδριών Συμβουλευτικής προσφέρει στους εργαζόμενους και στα μέλη των οικογενειών τους:

  • Ψυχολογική Υποστήριξη και Αποφόρτιση αλλά και συνεχή ενίσχυση δεξιοτήτων για τη διαχείριση του αυξανόμενου στρες, της ανησυχίας και της ψυχολογικής κόπωσης, που συνδέονται με την πρωτόγνωρη αύξηση των κρουσμάτων στη χώρα μας και τα μέτρα περιορισμού.
  • Επιστροφή στην Εργασία – Return to Work Program: Προετοιμασία και καθοδήγηση για επιστροφή στην εργασία εργαζόμενου που ο ίδιος ή μέλος της οικογένειάς του νόσησε καθώς και υποστήριξη του εργαζόμενου, του προϊστάμενου και των μελών της εργασιακής του ομάδας, σε σχέση με τους προβληματισμούς/συναισθήματα που ο καθένας από τη θέση του βιώνει.
  • Διαρκής Ψυχολογική υποστήριξη κρουσμάτων που ανάρρωσαν ή πιθανών κρουσμάτων, της οικογένειάς τους και σημαντικών άλλων.
  • Μείωση του στίγματος και της διάκρισης. Eκπαίδευση και ευαισθητοποίηση για την αύξηση της ενσυναίσθησης και την ενίσχυση της κουλτούρας ενσωμάτωσης σε σχέση με εργαζόμενους που είτε οι ίδιοι είτε μέλη του κοντινού τους περιβάλλοντος νόσησαν, νοσήσουν ή τεθούν σε καραντίνα λόγω επαφής με φορέα ή κρούσμα.
  • Eνδυνάμωση της οικογένειας. Υποστήριξη και εκπαίδευση αναφορικά με τον τρόπο επικοινωνίας μηνυμάτων, νέων μέτρων στην καθημερινότητα και στο σχολείο ή/και δυσάρεστων ειδήσεων σε παιδιά/και ηλικιωμένα μέλη της οικογένειας.
  • Εξυπηρέτηση/διαχείριση πελατών. Καθοδήγηση και υποστήριξη για την αποτελεσματική διαχείριση της αυξημένης πίεσης που συνήθως βιώνουν οι εργαζόμενοι που βρίσκονται στην 1η γραμμή και έρχονται σε επαφή με μεγάλο ή μικρότερο αριθμό καταναλωτών/πελατών.
  • Crisis Management Tool. On going τηλεφωνική συμβουλευτική για την Ομάδα του HR σε σχέση με τη διαχείριση του ανθρώπινου παράγοντα, στην περίπτωση που πάρθηκαν ή παρθούν κρίσιμες αποφάσεις.

Επιπρόσθετα, ειδικά  σχεδιασμένες διαδικτυακές υπηρεσίες στο πλαίσιο διαχείρισης της κρίσης της ραγδαίας εξάπλωσης του νέου Kορωνοϊού:

Cybers Talks: Ωριαία διαδικτυακά σεμινάρια ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης με στόχο τη:

Διαχείριση των δυσκολιών που έχουν αναδυθεί στο διάστημα της καραντίνας (οικονομικών, σχεσιακών, υπαρξιακών)

Εκμάθηση τεχνικών και μεθόδων εκτόνωσης της πίεσης και φροντίδας εαυτού

Υποστήριξη και προσαρμογή παιδιών, εφήβων και ηλικιωμένων μελών στην εποχή του Covid19

Βελτίωση της διατροφής για την καταπολέμηση του στρες και ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος

Defusing Groups: Διαδυκτυακές Ομάδες αποφόρτισης των εργαζομένων και στελεχών που λόγω της φύσης της εργασίας τους εμφανίζουν υψηλή ψυχολογική επιβάρυνση και πίεση.